Kreditkort belønning: I tæt kontrol

Det er ikke hver dag, at folk får noget gratis. Det er grunden til, når der er nogle freebies eller belønninger, den almindelige tendens er at Grib chancen.
Dette er især almindelig i kreditkort industrien. I virkeligheden, er det af denne grund, hvorfor de fleste kreditkortselskaber tilbyder forskellige kreditkort belønninger. De ved, at folk bliver lokket til at tilmelde sig et kreditkort ikke bare fordi de savn sig men også fordi de ønsker belønningerne.
Kreditkort belønninger er allerede accepteret af offentligheden som en del af kreditkort. Det er dybest set, den største marketing værktøj af hver kreditkortselskab for at lokke folk til at tilmelde dig.
Med en voksende hård konkurrence blandt kort forretninger, tilbyder nogle belønninger er den eneste måde til at overtale en forbruger til at bruge et bestemt kreditkort i stedet for anden en.
Til gengæld er der mange belønninger som der er mange kreditkort i markedet i dag, at mennesker ikke engang klar over at mange af dem ikke er ligefrem nødvendigt.
Derfor er det vigtigt at analysere først de belønninger, der tilbydes af kortselskabet før tilmelding. Problemet med de fleste mennesker er, at bare fordi en bestemt kreditkort tilbyder mange belønninger de tendens til at få en, selv hvis de havde nok.
Ikke underligt, hvorfor gennemsnitlige amerikanske husstand var blevet rapporteret at have 7 til 10 kreditkort i en 2002 undersøgelse.
Faktisk, kan ingen nogensinde spørgsmål spredning af belønninger kreditkort industrien. Det er firmaet kreditkort måde at få et salg, så det bør stå på den måde.
Hvad der bør gøres er for forbrugerne at vide og analysere form for belønning de virkelig har brug for. Her er en liste over nogle belønninger, at folk skal lære at vurdere, om de virkelig har brug for dem på deres kreditkort.
1. cash back belønninger
Mange kreditkortselskaber tilbyder cash back belønninger. Disse virksomheder insistere på, at de kan give deres kunder frie cash blot ved at bruge deres kreditkort hver gang kunderne købe noget.
Det lyder som en god idé, men man bør huske på, at de fleste kreditkortselskaber kun kunne give “1% cash back.”
Derudover har ikke alle køb kontanter rygge. I virkeligheden, vil selskabet kun give penge tilbage til nogle særlige transaktioner, ikke alle.
Hvad er endnu værre, give nogle virksomheder belønninger årligt, normalt inden for den dato, kortet er blevet aktiveret. Det ville betyde en lang tid at vente for incitamenter.
2. freebies
De fleste kreditkortselskaber vil tilbyde freebies til deres kunder. Disse freebies er normalt indløses når brugeren var i stand til at optjene de nødvendige point. Disse punkter er optjent hver gang forbrugerne bruge deres kreditkort til køb.
Efter opbygning af nogle punkter, kan forbrugerne udveksle disse til nogle gratis artikler. Disse ting kan være temmelig nyttigt især hvis en person har nogle behov for den vare, han eller hun havde modtaget.
Men folk bør holde inde indre at freebies og reward-point kan variere fra virksomhed til den anden. Derfor er det vigtigt at evaluere denne form for belønning samt.
3. flyselskab Miles
Nogle kreditkortselskaber tilbyder “flyselskab miles” hver gang kreditkortindehaveren gør et køb. Akkumulerede flyselskab miles kan veksles til nogle flybilletter.
Denne form for belønning kan være meget nyttigt, især hvis kreditkortindehaveren rejser en masse. Ellers, det ville ikke gøre noget meget som en belønning.
Disse er blot nogle af de mange belønninger, der kreditkort tilbyder. Alle af dem kan være meget gavnligt; der er ingen tvivl om det. Den eneste ulempe er, når kunden har ikke brug for det.
Derfor kan det konkluderes, at kreditkort belønninger er kun tro mod dem, der kan drage fordel af den. Ellers, belønninger er ikke belønninger, men almindelig markedsføring strategi på flugt.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *