Eksperter kender: Ingen forskning = ingen salg (markedsundersøgelser reducerer din risiko for fiasko)

Hvis du er ved at lancere et nyt online produkt eller service, eller du er klar til at udvide dit eksisterende online produkt eller service, skal du have en komplet finansielle og konkurrencedygtige billede af hvad det nuværende marked er for dit produkt eller din service. Par folk lagt meget arbejde i vores marked forskning inden lanceringen af deres Internet forretning. De kommer op med en idé og springe lige i affyringsrampe en arbejdsplads uden at udføre det vigtigste skridt for at foretage markedsundersøgelser.
De tilbringer en stor del af tiden opbygge deres e-handel site og så investere en masse penge at købe produkter eller tilføjer tjenester. Oven i det, bruger de endnu flere penge placere annoncer og købe trafik. Fordi de har ingen idé om hvad det er, at deres kunder virkelig ønsker, eller som deres konkurrenter, de snart ender spekulerer på, hvorfor ingen er at købe fra dem.
Her er de primære grunde til hvorfor disse mennesker mislykkes:
>> De har ingen idé kravet om deres tilbud.
>> De har ingen idé om, hvem deres konkurrenter er.
>> De har ingen idé, hvis de beder den rigtige pris.
>> De ikke kender 6 væsentlige spørgsmål de nødt til at spørge.
Succesfulde erhvervsfolk forstår at maksimere profit og opnå en konkurrencemæssig fordel ved hjælp af markedet forskning for at sikre lave omkostninger, lav risiko indrejse i et nyt marked.
Online markedsundersøgelser værker
Succesfulde virksomheder som Amazon, CompUSA, Dell og selv Microsoft aldrig ville lancere et nyt produkt eller service uden at foretage en grundig online markedsanalyse og ej heller bør du. Disse førende virksomheder ved, at selv den mindste fejlberegning kan betyde millioner i mistede indtægter og unødvendige udgifter. Du er måske ikke så stor en virksomhed. Måske du donot har millioner i fare. Men de penge, du investerer i din virksomhed bedre bruges godt eller du vil slutte sig til den stadigt voksende liste af dot com fejl, der ikke har viden eller erfaring til at gøre tingene rigtigt
Den gode nyhed er:
Du behøver ikke at bruge disse giants bruge for at få den samme fordel! Uanset om du er lige kan startet ud, eller planlægger nye vækst, du få præcise, indsigtsfulde og afslørende, penge at spare markedsundersøgelser og business intelligence for en brøkdel af hvad de store selskaber betaler, og væsentligt mindre end håbet og bede fejl smide væk hver dag.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *