Ægtefællebidrag

Par, der kører hjem baserede virksomheder sammen kan nyde store fordele, men alle ægteskaber pakke et potentiale for problemer. Tilføje en homebased forretning partnerskab til mix, og gnister kan flyve. Scott Gregory og Shirley Siluk Gregory, Co-forfattere af The Home Team: hvordan par kan gøre et liv og levende ved at arbejde hjemme (Panda Publishing, $22,95, 888-447-2632), siger at undgå disse fem potentielle fælder for at hjælpe både din ægteskab og din virksomhed trives:

Malplacerede prioriteter. Dit forhold bør altid prioriteres over din virksomhed. Hvis firmaet bliver vigtigere end dit ægteskab, kunne du ledes til stor plage.

Overbelastning. Det tager hårdt arbejde for at gøre en forretning lykkes, men sørg for at tage tid for ikke-arbejde.

Dårlig kommunikation. Par må tale åbent og ofte om spørgsmål, der vedrører ægteskab, hjem og business. Det hjælper hvis partnere klart definere familie og erhvervsvenligt roller, divvying begge op temmelig til undgå såre følelser.

Glemme det store billede. Det er nemt at forsumpe i krise du færd. Par skal enes om mål for både familie og business.

Modstridende personlighed stilarter. Divergerende synspunkter kan bringe kreativitet og vækst både ægteskab og business. Tænk på din forskelle som muligheder, ikke vejspærringer, og du vil finde sammen at udjævne dem bringer store belønninger

Noget at skjule

Mens homebased virksomheder eksploderet i de seneste år, stadig nogle klienter spørgsmålet professionalisme af en homebased kontor. Så bør du afsløre dig er homebased?

Det afhænger af. I mange tilfælde bestemmer arten af virksomheden, om du bør trompet din homebased status. Kunder også spille en rolle: forbrugerne har tendens til at være mindre bekymret over arbejde med homebased virksomheder, mens store virksomheder kan finde det foruroligende. Beatriz T. Halbert, medejer af Sequoia Group Inc., en Atlanta facilitet operationer og vedligeholdelse selskab, arbejdet fra hjemmet for tre år. I denne periode afsløret hun aldrig sin virksomheds placering. , “Min forskning er angivet [mine klienter] var interesseret i outsourcing til små virksomheder, men de var ubehageligt outsourcing [homebased virksomhed],” Halbert siger. Forældre til unge børn finde ofte afsløre karakteren af deres site er uundgåelig. “Klienter kan kalde når et barn nagende mig, så jeg altid fortælle dem, jeg har et hjem kontor,” siger Judith Lederman, ejer af TSL reklame og Marketing Inc. i Irvington, New York. Mange iværksættere tage den gyldne middelvej. “De større forretninger, jeg arbejder for borgmester ikke kan, jeg arbejder fra hjemmet,” siger Pam Paris, ejer af Paris grafik, en computer grafisk designfirma i Hannover, Maryland. “Jeg må ikke skjule det, men hvis det ikke gør komme op, jeg sende ikke det, enten.”

Card Tricks

Du allerede har betalt for dem, og de gør ikke noget godt gemt i en skuffe. Her er nogle måder at udnytte dine visitkort: Post dit visitkort et sted de er tilladt-biblioteker, gymnasier, supermarkeder. Vær kreativ med din kort. Hvis du er en private eye, for eksempel, hvor omkring glider dem mellem siderne af bøger i biblioteket lokal lovgivning?

Aldrig forpasse en chance for at passere ud af dine kort. Når du betaler for gas eller foretage et køb i butikken, hvis du tror sælgeren kunne bruge dit produkt eller din tjeneste eller måske kender nogen, der kunne give ham eller hende dit kort. -Omfatte visitkort, når du betaler regningerne via mail. Du ved aldrig, om den person, der åbner din bill muligvis din service. Du kan drage fordel af potentielle kunder visitkort, også. Her er hvordan: kontakt en lokal restaurant eller virksomhed, der supplerer dit. Spørg, hvis du kan placere en fishbowl i nærheden af kasseapparatet. (Eventuelt bytte din service eller produkt i exchange.) Bogføre et tegn på fishbowl invitere kunder til at falde i deres visitkort skal medtages i en ugentlig (eller dagligt) tegning til en præmie. Hvis du kører en catering service, for eksempel; grand prize vinderen kunne få 50 procent off en forplejning middagsselskab. Tilbyde 15 procent rabat på den første ordre til enhver, der kommer ind. Når du samler kortene, starte ringer for at minde deltagerne om rabatten.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *